- 3 simpla ting att uppskatta

Senaste veckan har jag haft det rätt jobbigt med alla sammandragningar och förvärkar, då är det lätt att bli grinig och se allt i svart. Men så insåg jag precis att jag faktiskt har väldigt mycket att vara glad för också, utöver det att alla krämpor faktiskt leder till min son också. haha. 
De 3 saker jag uppskattar mest är:
  • Jag har trots allt bara gått upp 7-8 kilo under graviditeten
  • Jag har inte fått en enda bristning (hittills, peppar peppar ;P)
  • Jag mår inte illa alls, och har inte gjort det innan heller
Men som jag hoppas att dessa sista veckorna ska gå fort nu! Vill träffa min son <3
Påsken till ära så har jag fjädrar i öronen idag

Kommentarer
Postat av: Renata - gravid v 34

Fin du är! Du gör alldeles korrekt, man får ta och koncentrera sig på det positiva :)



2012-04-06 @ 18:00:14
URL: http://renatas.blogg.se/
Postat av: Alexsandra, med en liten i magen

Bara 7-8 kg, stort grattis till dig :) Själv är man uppe på 20kg nu. Håller med om bristingar, har inte heller fått några än vilket jag är enormt tacksam för.



SV:Jotack de lär vi ha. Man känner sig som en michelingubbe. Hur har du haft det under graviditeten då?



2012-04-06 @ 19:57:32
URL: http://alexsandralotman.blogg.se/
Postat av: Sandra! Mamma till Noel & bebis i magen!

Hej, fin blogg. Skön graviditet, förutom sammandragningarna då :)

2012-04-06 @ 21:28:15
URL: http://sandraabjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0