- BB-väskan äntligen packad

Idag har varit en allmänt lång och seg dag, har tvättat och bakat...Och äntligen tagit tag i att packa BB-väskan!
Känns ganska skumt att packa ner massa saker till mig, Alex och en bebis och sen stänga väskan och veta att nästa gång jag öppnar denna väska ska jag ha barn! Det kommer att ligga ett barn i dessa kläder jag nu vikt och packat ner. Ganska surrealistisk tanke.
Men nu är det ju så, det går inte att förneka... Jag & Alex kan bli föräldrar när som helst.
(En annan lite "kul" grej är att jag började läcka bröstmjölk igår. Alex mobbade mig lite och kallade mig för ko och erbjöd Calle som var på besök "en skvätt mjölk till kaffet" haha)


Kommentarer
Postat av: Renata - gravid v 35

Haha låter precis som nåt min man skulle kunna säga! Har din sambo några andra smeknamn? Här är det "tjock" eller "mammatjock". Väldigt smickrande

2012-04-18 @ 22:45:39
URL: http://renatas.blogg.se/
Postat av: Louize

Det där med bröstmjölken känner ja igen ;)

ja läckte väldigt tidigt och vaknade av att ja hade över armen och halva sängen typ..



fick aldrig krypa under sambons täcke efter de så han blev rädd varje gång :P

2012-04-19 @ 11:51:49
URL: http://shapeful.vimedbarn.se
Postat av: Josse

HAHAHAH en skvätt mjölk till kaffet var det ja ;)

2012-04-19 @ 12:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0