- Framtida frisörer?

Idag kom Emelie hit, vi har haft det mysigt och lagat mat. När Alex kom hem från jobb bestämde Emelie och jag att vi skulle klippa hans hår.. Lättare sagt än gjort, och Alex gnällde som en liten tjej! Efter ett tag insåg vi att vi hade sabbat hans frisyr totalt och hela lägenheten var fylld av hår. haha.
Så ja, vi fick ringa hit en tredje part vid namn Calle som hade en trimmer hemma. Men alex litade inte på mig och Emelie längre så det blev helt enkelt Calles uppgift att trimma hans hår. Det roligaste jag någonsin sett!
Det jag lärt mig denna dag är att jag nog inte ska satsa på en karriär inom frisörbranchen iallafall. :)

Kommentarer
Postat av: Emilia - 16 år & Mamma till Tatum.

sv: haha ja det är du :)

2012-04-03 @ 20:42:20
URL: http://eemijji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0