- Gekås Ullared

Igår åkte ju jag och Alex till Ullared för att köpa det sista vi saknar inför bebisens ankomst, mest lite småsaker.
Varken han eller jag hade varit där tidigare, så vi såg väl fram emot det med en liten skräckblandad förtjusning..
Vi rullade in på parkeringen vid 09.00 med inställningen att "usch, detta kommer ta hela dagen", men nejnej. Bara 1 timme senare hade vi redan betalat och packat in allt i bilen!
Vi var måttligt imponerade av stället om jag ska vara ärlig, massa massa skit samlat på ett och samma ställe, tjocka tanter med kundvagnar som verkade tro att det bara var dem i hela butiken och att de kunde parkera sina kundvagnar var de ville. Priserna var väl inte direkt så billiga som man trodde heller på det vi skulle köpa, om man slår ut det man sparade på sakerna man köpte men sen slog på bensinen tur och retur, så hade vi lika gärna kunnat köpa allt nånannanstanns. Haha.
Nä, som ni kanske hör så är jag inget big fan av stormarknader, och jag har svårt att förstå folk som vallfärdar dit gång på gång och tillochmed campar och har semester där?!
Men men, vi fick ändå köpt lite. Och nu har vi ju iallafall testat Ullared :)

Kommentarer
Postat av: Renata - gravid v. 33

Jag är inte heller så förtjust men min svärmor däremot... Då snackar vi en som är Ullaredfrälst. När hon åker dit får hon med sig en liten lista från oss så slipper vi åka dit! :D



Jag har varit där kanske 2 ggr och kan nog tänka mig åka igen för det är en rolig utflykt, inte för det är fantastiskt!

2012-04-02 @ 13:32:19
URL: http://renatas.blogg.se/
Postat av: Fanny

hehe, jag är 12år och jag var där 4 gånger 2011 .. på lördag blir min första gång år 2012 !

min mamma o jag är helt enkelt stor förtjusta i Ullared !

2012-04-09 @ 14:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0