- Glad påsk

Igår tillbringade jag dagen och en del av kvällen hemma hos Erika i Lund. Vi hade det supermys och bakade pizzabullar och såg film. Sen på kvällen kom min pappa och hämtade mig och så sov jag över hos mamma o pappa i Lund, jag snodde min griniga 17 årige brors säng till hans stora ilska.
Idag har jag varit på promenad med min andra lillebror och när vi kom hem efter en kall promenad målade vi ägg, mitt blev lätt finast! Sen åt vi påskmat och jag fick mitt påskägg och lagom trött valde jag att åka hem till mig.
Det är så himla tomt här hemma nu när Alex är i Hongkong, men nu är det bara några dagar kvar tills han kommer hem. Ska bli så kul att se alla bilder han har tagit.
Nu, soffläge till en god film med katterna. Hoppas ni också haft er en god påsk!
Mitt fina ägg pryddes av en kyckling och en hare, haha

Ute på promenad med lillebror Constantin


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Tack för att du kom, min älskade dotter!

Ha en fortsatt fin påsk, vi är hemma om du behöver oss!

Kram!

2012-04-07 @ 16:49:39
Postat av: Sandra! Mamma till Noel & bebis i magen!

Tack!

Nej det är inte långt kvar, så skönt.

Nej jag är inte nervös, det gick så bra med sonen. Nu vill jag bara att det ska sätta igång, är ganska trött på att vara gravid, haha även fast det är mysigt också såklart ;) Är du något nervös?

2012-04-07 @ 19:50:39
URL: http://sandraabjorklund.blogg.se/
Postat av: Renata - gravid v. 34

Vilka fina ägg!!

2012-04-07 @ 20:26:05
URL: http://renatas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0