- I goda vänners lag

Hade verkligen en helt perfekt dag igår!
Cornelia, Emelie, Rebecca och Anna kom hit vid 15 tiden. Först bakade vi citron-cupcakes och fikade och pratade och pratade tills Alex flydde fältet in i sovrummet. Sen handlade vi mat och gjorde världens mumsigaste potatissallad och grillade på balkongen medan min mage gipsades.
Enligt anvisningarna bör man ha vaselin eller liknande på huden under gipset för att det ska lossna lättare när det stelnat, men av någon anledning fick jag för mig att nej nej, det behövs inte... När sedan gipsmagen skulle plockas av höll jag på att gå in i chocktillstånd deluxe! ALDRIG känt en sån smärta tidigare, varje litet fjun på magen OCH huden hade verkligen fastnat i gipset och det var nästintill omöjligt att få av den. Tyvärr finns det projektet även förevigat på film när jag skriker i smärta, haha.
Men tillslut gick det och resultatet blev kanon :) Igår var med andra ord en lång men alldeles perfekt dag med massor med skratt.
Bjuder på några bilder
Alex ville också vara gravid en stund ;)

Kommentarer
Postat av: Anniken

Bra träning för den kommande förlossningssmärtan hihi ;) Kul grej! :)

Kram

2012-04-15 @ 12:17:25
URL: http://anniken.blogg.se/
Postat av: Renata - gravid v 35

Åh så roligt :) fast usch vad ont det måste ha gjort

2012-04-15 @ 13:15:56
URL: http://renatas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0