- Krämpor vs krafter

Har sovit otroligt uselt inatt, har de senaste dagarna haft så himla ont i ena ljumsken samtidigt som det strålar i bäckenet, antar det är lillpojken som fixerar sig eller något. Ont gör det i vart fall. Blir verkligen svårare och svårare för var natt att sova skönt och bekvämt, rygg som värker, blåsor som ska tömmas, en akrobat som sparkar på ens revben innifrån, och rastlöshet i benen. Man känner sig lite som en 70-årig tant emellanåt. haha
Men jag ska absolut inte klaga, för jag vet att jag på det stora hela har haft en väldigt bra graviditet, och nu är det bara 2,5 vecka kvar till bf.. Så snart får jag min belöning för dessa 9 månader <3
Magen och jag idag


Kommentarer
Postat av: Renata - gravid v 36

Heja heja nu är det inte alls långt kvar för dig!!



Hur känns det när du reser dig upp och ska gå då? För mig känns det som ungen kommer komma ut haha

2012-04-21 @ 14:32:03
URL: http://renatas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0