- Vapiano

Igår var vi som sagt och firade Calle som fyllt 25, först fördrink hemma hos honom (jag kollade avundsjukt på allas rosé glas) och sedan begav vi oss till Vapiano för att käka middag. Jag har inte varit där innan och jag blev faktiskt ganska imponerad. Trevlig och glad personal (bland annat Leo från hassela,haha) god mat och en bra atmosfär, så dit kommer jag iallafall garanterat gå flera gånger! :) Jag valde en pasta med lax, mumma mumma god var den.
Men nu ska jag ryta lite till på min sambo som verkar ha PMS idag, för sen kommer Jennie med familj hit på söndagsmys:)

Kommentarer
Postat av: Spanienfrugan

Tack för gratulationen till vår dotter. Vi är så glada och stolta över henne. Ja, jag han föredig...men snart är det er tur! :)

2012-04-29 @ 12:57:17
URL: http://spanienfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0