- Catch me when I fall

Vilken morgon! Idag skulle Benjamin vaccineras klockan 10, När Alex åkte till jobbet satte han Benjamin i sin vagg-gunga men efter en stund började han gnälla efter mig från vardagsrummet. Jag reste mig ur sängen, benen darrade och jag såg inget för allt flimmer framför ögonen. Kämpade mig ut ur sovrummet för att ta mitt barn, men shi fick jag, yrseln vann och jag svimmade på golvet.
Tog mig 30 minuter att samla kraft i kroppen till att lyfta upp en förtvivlad Benjamin och jag blev tvungen att ringa Alex och be honom att komma hem från jobbet. Efter att ha ätit lite mådde jag bättre och Alex bestämde sig för att följa med till vaccinationen för säkerhets skull.
Benjamin var så duktig båda sprutorna han fick, grät i typ 5 sekunder och sen började han skratta i Alex famn, haha <3


Kommentarer
Postat av: christin

Vad skönt det måste kännas att ha vaccinering avklarad :) när ska de vaccineras för första gången de små?

2012-08-24 @ 12:05:36
URL: http://christinsshopping.blogg.se
Postat av: Emma

Usch fy vad läskigt. Hoppas du mår bättre nu! Skönt att sprutorna gick bra. Ni märker inget nu på kvällen? Hoppas han slipper feber o allt. Det enda vi märkte på Elliott var att han blev lite lös i magen dagarna efter.

2012-08-24 @ 19:19:52
URL: http://emelth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0