- flygplan som störtar

När jag gick i gymnasiet och var på studiebesök hos kustbevakningen i Malmö skulle de ge oss en liten flyguppvisning med sina plan. Problemet var bara att de störtade rakt framför oss och dog...
Sedan dess har jag rätt ofta mardrömmar om plan som kraschar på olika vis och sånt, när jag ser flygplan i luften får jag ofta en klump i magen och måste följa de med blicken så de inte störtar.
Men, det som är värst är stridsflygplanen som de senaste dagarna har envisats med att flyga ovanför mitt hus, jag blir helt skräckslagen av ljudet varje gång och blir spiksäker på att de ska krascha rakt genom mitt fönster och sitter skräckslaget och håller andan med världens hjärtklappning!
Ville bara lätta på hjärtat om mina löjliga oros nojjor, haha. Får väll flytta någonstanns där det inte finns flygplan, ska bli spännande nästa vinter när jag ska flyga till Thailand...;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja Gud ja. Ska absolut inte klaga på han sömn. Även om han gärna får sova lite längre på morgonen ;) å andra sidan brukar han somna ganska snabbt efter mat o sova 2-3h till o då får man passa på med ;)

Har du instagram? :)

2012-08-23 @ 15:43:35
URL: http://emelth.blogg.se
Postat av: Stephanie

Din oro är inte löjlig någonstans om din erfarenhet är den du berättade om. Usch vad otäckt!

2012-08-23 @ 22:56:52
URL: http://vargdrommar.blogspot.se/
Postat av: renatas.blogg.se

På riktigt?? Herregud vad hemskt.......... O_O

2012-08-24 @ 10:27:57
URL: http://renatas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0