- I fablernas värld

När jag var liten var jag ofta uppe i värmland och hälsade på min mormor och morfar, de hade en specifik sagobok som var min favorit som jag alltid lyckades få min morfar att läsa för mig när jag skulle sova. Jag fullkomligen ÄLSKADE den boken, och min morfar läste den på ett så himla roligt vis med alla möjliga sorters läten till djuren den handlade om. När morfar dog för 8 år sen kom jag och tänka på den boken igen, men mormor kunde inte hitta den någon stanns..
MEN nu är hon var nere och hälsade på när min storebror gifte sig, gissa vad hon hade hittat inne på ett antikvariat efter att ha letat och letat? - precis, boken! :))
Så nu har jag boken äntligen i min ägo och kan knappt bärga mig tills Benjamin är stor nog att lyssna på sagor <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0