- Muncancer

Google är livsfarligt! Jag har på fullaste allvar fått för mig att jag har muncancer nu, har haft massa små blåsor och onda sår lite här och var i munnen och på tungan i typ 6 veckor nu som gjort att det gör ont att äta och prata och enligt google är det utan tvekan muncancer. Googlade upp det häromkvällen och sen kunde jag inte sova för att jag fick för mig att jag var döende, låg i flera timmar och funderade ut olika avskedsbrev jag skulle skriva och brev till Benjamin han skulle få öppna i olika åldrar, på studenten, sitt bröllop m.m . - Jaaaa jag är lite smått hypokondrisk av mig!


Kommentarer
Postat av: na

Haha.. ja man ska inte googla på såna saker..

2012-08-06 @ 21:20:23
URL: http://minbebis.com/blogg/jagelina/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0