- massage

Tack för peppande kommentarer och sms på gnällinlägget jag skrev igår.

Alex gick igår kväll upp och nattade Benjamin medan jag släckte ner på nedanvåningen. Och när jag gick upp för trappan sen så hörde jag lugn och fin musik, öppnade dörren till sovrummet och möttes av levande ljus!
Alex bad mig att lägga mig tillrätta för att jag skulle få massage.
Åh, jag höll på att börja gråta av glädje!
Precis vad jag behövde efter gårdagen. <3

Dagen idag har börjat helt rätt, fick sova till 09 och Benjamin har varit lika glad som vanligt och inte pipit en enda gång. Mitt humör är på topp, ska leka och gosa med min bebis all day long!

(Bild från när jag och Alex nästan precis hade blivit ihop)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Kim och Alex måste träffas så att lite snällhet smittas av på Kim! Jag vill också ha massage!

Jag älskar lussekatter, men när det finns semlor och något annat att välja på vinner alltid semlor. Eller marsipangrodor. Fast de får man alltid ångest av att äta. Ska man börja med huvudet känner man sig taskig. Och om man börjar från rumpan äter man ju liksom upp dem levande.

2012-12-18 @ 15:34:31
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: Mikaela

Eftersom tiden är knapp såhär års. Tittar jag nu in. Till en av mina favoritbloggar. En vecka före jul. Med en liten hälsning från Hemma På Våran Gata I Stan... God Jul och Gott Nytt År Önskar Mikaela med Liam 2008 och Filippa 2012.

2012-12-18 @ 16:37:05
URL: http://hemmapavarangataistan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0