- Ångvält

Känns som att en ångvält kört över mig, om och om igen!
Haft sammandragningar till och från sedan igår kväll, och imorse började jag även få molnande värk både i ryggsliutet och nere i magen. Gör ooont:( Men duktig som jag är har jag googlat, och detta är tydligen helt normalt och inget att oroa sig för, men jobbigt är det iallafall. Knappt kunnat röra mig på hela dagen för att jag har så ont. Men men, jag ska inte gnälla för mycket, för all pina och värk kommer leda till något alldeles magiskt och underbart, Min son <3
Imorgon bitti ska jag till barnmorskan för att kolla glukosbelastning, får inte äta eller dricka efter 00.00 inatt. Kommer bli tufft för barnmorskan, för jag är inte att leka med när jag är hungrig och trött! haha
Nä, nu ska jag titta på grammisgalan och vänta på att Alex kommer hem om nån timme, han har varit på utbildning i Sthlm över dagen med jobb.

Måste erkänna att jag älskar denna bilden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0