- Byta immunförsvar med mig?

Fick ett till paket på posten från min biologiska farmor i England, denna gång hade hon stickat världens gosigaste filt med matchande kofta och mössa till heffaklumpen :) Supersött!
Själv har jag legat och dragit mig i sängen hela dagen, fortfarande inte riktigt frisk. Måste ligga med typ tre kuddar under huvudet för att kunna andas normalt, men nu har jag halsat en stor kopp thé för nu är det dags för denna sjukling att ta itu med disken. Mer spännande än så blir inte min måndag, Alex kommer inte hem fören sent ikväll så jag får roa mig bäst jag vill med katterna :)
- Håll förövrigt tummarna att jag blir frisk snart gott folk, jag klättrar snart på väggarna här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0