- it's a lovely day

Stack till Cornelia direkt efter barnmorskan, haft en alldeles underbar dag med såå mycket bebisprat. Ni kan inte föreställa er hur mycket jag längtar efter att få hålla min lilla heffaklump! Han har varit otroligt aktiv idag och lärt sig hur man sparkar mamma på revbenen, inte superskönt direkt..
Idag är det 11 veckor kvar till beräknad födsel, har fixat allt vi behöver i "pryl" väg såsom vagn och sånt. Nu återstår bara att inreda och fixa mysigt i barnkammaren :) Har ni tips och ideér så mottages de tacksamt! skulle även vilja komma på något kul projekt att pyssla med själv, om ni fattar hur jag menar? Något jag skapar och knåpar ihop själv till bebisen, vad vet jag dock inte. Föreslå inte att jag ska sticka något för det är jag alldeles värdelös på!
- Nu kallar middagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0