- Snabb update

Vilken skön dag jag har haft! Först gick jag upp och drack morgonkaffe till Björn Ranelids & Malous lilla catfight i morgonsoffan tv4, awesome haha. Sen drog jag mig in till stan och åt lunch med min älskade för att sedan bege mig hem till Cornelia. På något vänster slutade det med att hon stod och färgade håret på mig, precis som när vi var 12 :) Rött fick det bli, men en ganska varm röd färg så den passar min hudton rätt bra iallafall.
När vi var färdiga med det och hennes pappa pekat ut alla färgfläckar på golvet i hallen begav vi oss till TGI fridays för att möta upp Erika. TGI bjöd denna kväll på äckliga kalla pommes med äcklig ciabatta med äcklig kyckling, men den alkoholfria drinken var iallafall god! (Dock överpris) Därefter drog vi oss till tilt biljard, behöver jag säga att jag var bäst?! ;)
- Nu blir det big brother med Alex <3
Rött
Erika in action

Kommentarer
Postat av: Anniken

Kvinna, du har fullt upp hela tiden. Hur orkar du :P ?

2012-02-22 @ 21:51:08
URL: http://anniken.blogg.se/
Postat av: Anniken

Hehe jag antar att jag tackar för komplimangen, hade jag kunnat hade du kunnat iaf låna mitt leende när jag inte ler :P (Inte för att det händer ofta)

Ja, jag tror det är bra att du har fullt upp, så länge du orkar iaf :)

Kram

2012-02-22 @ 22:05:11
URL: http://anniken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0