- Söndag

Precis när jag och Alex hade gått och lagt oss igår efter att Emelie hade åkt hem, vem ringer då? Jo en full Sebbe som ligger i en trappuppgång såklart! haha, var bara för oss att gå upp ur sängen och kasta oss i bilen för att köra runt i regnet och försöka hitta honom.
Förmiddagen har vi tillbringat till att spela spel och käka frukost, och NU ska vi åka och hämta en till barnvagn! :) Hittade en jättefin blå/grön som jag tror att jag gillar mer än den röda vi redan har. Så jag slår till, så får jag se sen vilken av dem jag behåller. Alex tycker det är lite onödigt att ha 2 barnvagnar redan före bebisen ens har kommit, men han är också kille.. ;)
Vilken tycker ni är finast?




Kommentarer
Postat av: Hannah

Haha jag hade typ 3-4 vagnar innan Elias var född. Måste prova sig fram och absolut inte bara ta första bästa. En bra vagn kommer ni sen ha nytta av i flera år ;) btw så gillar jag den blå/gröna. Puss // Hannah

2012-02-19 @ 19:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0