- Zuper Zlappenhelgen

Idag är det söndag, för er som inte märkt det ännu. Jag har tillbringat min helg tillsammans med en styck Amanda som kom hit i fredags.
För att sammanfatta vad vi gjort dessa dagar kort; vi har ätit, sett film, vart på Ikea, ätit, sett film, ätit, gjort ansiktsmask, ätit och sett film :) Vi har haft otroligt kul iallafall, vilket jag behövde.
Om en stund kommer mina två småbröder hit, jag ska passa den minste medan mamma och pappa är på teater. Jag är trött, så jag hoppas han nöjer sig med en tecknad film några timmar :P
Senare ikväll kommer äntligen Alex hem från Sthlm, saknat honom massor!
När jag skrev senast lovade jag en liten bild från barnrummet när jag hade byggt ihop spjälsängen, så nu följer en bild på säng, balja, bilstol, babysitter o vagn. Ser otroligt tråkigt ut i barnrummet änsålänge :(
En styck Amanda på väg till Ikea :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0