- En knarrande och knakande 22 åring.

Ont det gör ont..
Har foglossning från helvetet! Före jag blev gravid och hörde om folk som hade foglossning som hade ont tänkte jag "jaja, gör säkert ont, men sluta överdriva".
NU vet jag bättre! Fy för i helvete vad ont det gör! Det kvittar hur jag sitter,ligger eller står, smärtan är konstant ändå. Känns som mensvärk gånger 1000 både i rygg och mage. Beställde hem ett såkallat "foglossningsbälte" på nätet igår, hoppas det kommer fram snabbt!
En annan kul grej är att en gamal vän var på sitt första ultraljud imorse, hon ska ha en liten flicka i Juli. Så himla kul!
2012 blir ett bebisår känns det som :)


Arkiv bild

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu behöver vi inte slåss om "Benjamin" iaf ;)

2012-01-30 @ 11:59:43
URL: http://ciliija.blogg.se/
Postat av: thilde

haha, nä precis ;p tänkte på de innan också. men vad har du nu för idéer på flicknamn då?:)

2012-01-30 @ 12:13:30
URL: http://thiilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0