- Ribersborg

Intagit soffläge deluxe nu.
Vart nere med Josse och hennes vovve Nicky på Ribban, promenerade runt där i 1,5 timme. Så kallt men sååå härligt! Nicky hittade många spännande stenar och isklumpar ;)
Sen tog jag bussen hem med min lilla röda näsa och fixade middag till min man som kom hem, han kastade i sig det på 5 minuter och försvann lika snabbt igen. Han ska på hockey ikväll med Jocke.
Så denna lilla frusna tjej ska bara ha egentid hela kvällen och se klart säsong 4 av VÄRLDENS bästa serie, Sons of Anarcy! <3
En Nicky ute på hal is
Nicky, Josse, sol, vatten, öresundsbron..sten

Kommentarer
Postat av: Josse

Haha Nicky ser ut som en liten groda på första bilden ;) Nästa gång får jag åka till bunkeflo så vi kan gå på åkrarna haha

2012-01-30 @ 19:51:41
Postat av: thilde

haha, hon beteer sig som en liten groda också! ;P ja men vafan, gör det. jag måste ju testa åkrarna ffs! :P

2012-01-30 @ 20:07:52
URL: http://thiilde.blogg.se/
Postat av: Felicia

härliga bilder :)

2012-01-30 @ 20:09:15
URL: http://feliciaslindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0