- Thilde goes Klippan

Hade en ytterst trevlig kväll i Klippan hos Jocke och Fia igår. De bjöd på jätte mumsig mat, grillad oxfilée(i januari!), hemmagjord potatisgratäng och en god sallad. Till efterrätt hade Fia gjort en jättegod jordgubbskaka, så maten får lätt +++++ :) Var kul att träffa Danne och Emma igen också, typ ett år sen sist. Jag och Emma fick prata graviditeter och jag hade tagit med mig min sån "hjärt-ljuds-maskin" så hon fick lyssna på sin bebis lilla hjärta, sjukt myspys.
Hela kvällen var trevlig helt enkelt, och Alex drack som vanligt en öl mer än vad han tål(han tror han fortfarande är 18 och kan svepa;P), så han däckade och gick ej att väcka förenn vi skulle åka.
Idag blir det bara att ta det lugnt och kanske tvätta en maskin tvätt.
Mums!
En däckad Alex <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0