- Update

Nu har det varit tyst på bloggen i några dagar igen, haft full rulle. 
I lördags fick vi fint besök av Julie & Calle med tonåringar, gamla vänner till min familj som vi umgicks mycket med under min uppväxt, det var även hem till dem i deras hus i de djupa mörka skogarna i småland som mamma skickade mig ibland när jag var för jobbig under tonåren, haha. Så det var himla kul att de kom och hälsade på oss, vi fikade och gick långpromenad och rastade deras barn på lekplatsen i Afrikaparken här i Bunkeflostrand :)
Igår tog jag och Benjamin en sväng med min lillebror Jonathan till min storebror Sebastian i Ystad för lite syskontid, käkade min brors goda mat och promenerade i skogen, som förövrigt kryllade av grodor överallt! Otroligt äckligt eftersom man nästan inte kunde undvika att trampa på dem! Min fick en rolig film på sin mobil där jag försöker undvika grodorna..
Men men, nu har jag tryckt i mina höfter i ett par för tajta jeans och ska ta Benjamin med mig till Sara i Lund. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0