- Big update!

I fredags kom ju min biologiska pappa Kevin och farmor Jill och hans tjej Tanita hit från Nya Zeeland och England för att hälsa på och träffa Benjamin. En ganska stor grej eftersom de inte varit i sverige på typ 15 år.
På fredagen gick vi ut och åt fint på Steakhouse lilla torg, jag var otroligt nöjd med min lax med nypotatis och någon form av romsås som alla ville sno av, haha. Efter det gick vi en promenad i Kungsparken och sen hem till oss för kvällskaffe och fotboll.
Lördagen åkte vi till Helsingborg och fikade först på kulturhuset, sen gick vi upp i "kärnan". sååå många trappsteg i tornet så jag trodde jag skulle dö! Mina ben var som gelé efteråt. Sen käkade vi buffé på restaurang Helsing, vilket blev lite av en besvikelse då personalen inte direkt var service minded denna lördagen, de andra gångerna jag varit där har jag dock varit nöjd:)
När vi hade mat i magen igen turade vi över till Helsingör, Benjamins första gång både utomlands och på en båt, inte illa för att bara vara 2 veckor gamal, haha.
Sen åkte vi hem till oss igen för kvällsfika och på söndagen var det dags för Kevin, Jill och Tanita att flyga hem igen så vi tog oss en brunch ihop på lilla torg, och lite snabbshopping på Triangeln före det var dags att lämna av dem på stationen igen.
Helgen gick otroligt snabbt, men vi hade alla trevligt! :) Benjamin njöt till fullo av all uppmärksamhet och han fick sååå fina kläder och leksaker. Och jag fick minsan också paket, mitt favorit godis från England och en jättefin ny berlock till mitt Pandora armband föreställande en barnvagn passande nog :)
Lite bilder från helgen
4 generationer

Jag och Kevin
Alex, Jag, Kevin och Tanita

Jag och Alex

Lite av de fina kläderna Benjamin fick

Min nya fina berlock


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0