- Hembesök av BVC

Idag var BVC här på hembesök, en trevlig dam som hette Ulla. Besöket gick mest ut på att presentera lite vad BVC är och ge oss lite broschyrer och så. Hon tyckte Benjamin såg ut att må bra och på fredag ska vi till BVC för vägning och mätning av honom. 
Annars har dagen varit väldigt lugn, tyvärr verkar dock mina utslag i ansiktet vara påväg att komma tillbaka lite smått, jag misstänker att det beror på hormonerna av amningen.. men men, får hoppas att det inte bryter ut helt utan att de försvinner fort.
En Benjamin som bjuder på ett halvt leende


Kommentarer
Postat av: E

2012-06-05 @ 19:43:25
Postat av: Renata

Det där "e" var jag!! Haha



Vilken sötplutt :) Bvc var här igår och då mätte vi och vägde! Så olika det kan vara!



Kram

2012-06-05 @ 19:45:26
URL: http://renatas.blogg.se/
Postat av: Anniken

Härligt leende :-)

Jag jobbar rätt mycket nästa vecka men hör av dig när du vet när du kommer så ser vi. Jag jobbar ju inte dygnet om :-)

2012-06-06 @ 11:27:47
URL: http://anniken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0