- Stadsmys

Vilket härligt väder vi haft i Malmö idag! Runt lunchtid tog jag lillkillen i vagnen och åkte ner till stan där jag mötte upp Hannah och Erika med dottern Olivia. Vi käkade god lunch på Folk & Rock på lilla torg (Surdegsmacka med kyckling och dijonsenap, mumsigt värre) och sedan promenerade vi i Kungsparken och tittade fåglar. 
Blev dock uppläxad av ett pensionärsparnär jag tog upp Benjamin snabbt ur vagnen när han var ledsen och jag inte DIREKT tog på honom hans solhatt.. Helt otroligt hur vissa främlingar kan lägga sig i ibland, men men. 
En bild på mig och Benjamin <3

Erika, Hannah och Benjamin


Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin

Men att vissa orkar hålla på! Man vet själv vad som är bäst för ens barn..

Och jag måste även passa på att säga att Benjamin är så himla söt :).

Svar: Ja ellerhur! Och det är alltid främlingar som vet bäst också konstigt nog, menmen. Tack så mycket :)
Thiilde

2012-06-17 @ 20:59:11
URL: http://Sofija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0