- Bilar och korgar

Halloj! Blev att jag följde med Alex och Calle till lanseringen av den nya Lexus Kaiser bil i Onsdags. Bilen..ptja, den var väl fin.. Både Alex och Calle blev förälskade i den, men jag tycker snarare att den var lite gubbig faktiskt. Min stora kärlek är Lexus RX 450h, en sån vill jag ha! haha
Igår skulle jag fixa med min ansöknan om föräldrapenning då jag har skjutit på det allt för länge, lättare sagt än gjort dock. Försäkringskassans kundtjänst är inte mycket att hänga i granen så det slutade med att jag åkte in till deras kontor i stan istället, gick 10 gånger snabbare! Beställde även heffaklumpens lilla Moseskorg igår, så den levereras hit mån/tis :)
Lexus RX 450h <3

Alex o Calle provsitter gubbiga bilar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0