- Dumma drömmar

Haft världens skummaste drömmar igår och inatt. Igår drömde jag att dinosaurier höll på att ta över världen och att det var upp till mig att rädda alla jag kände. Alla var så himla korkade och vägrade fatta att dinosaurierna var elaka, så jag fick packa allas packning och samordna allt så vi kunde fly i vår bil upp till rymden där man skulle vara trygg..? Och inatt drömde jag för första gången om att jag födde min son, sjukt obehagligt var det och han var så liten och ofärdig, så lilla heffaklump, gör mamma en stor tjänst och stanna i min mage minst 1 månad till tack!
För övrigt idag så har jag en liten känslodipp, har inte jobbat sen i höstas och det har satt sina spår kan man lugnt säga! Jag fattar inte hur långtidsarbetslösa klarar det?! Jag saknar att ha ett jobb att gå till på morgonarna, kollegor att få snacka skit med och att få känna att jag "gör" något vettigt om dagarna. Vill jobba nuuuu! Men det kommer ju tyvärr dröja minst 1 år innan jag har ett jobb att gå till igen :(
Nä nu är det slutgnällt för idag gott folk, ska förbereda middag till min underbara sambo istället som kommer hem om nån timme. Ska överösa honom med pussar och gos ikväll! :)
Bild på Emelie och mig från i somras <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0