- Föräldrautbildning del. 2

Imorse var vi på den andre delen av föräldrautbildningen. Var mycket mer intressant och givande denna gång tycker jag, gick igenom allt om amning och BB och sånna saker. Mycket mindre läskigt idag med andra ord ;)
Heffaklumpen har förövrigt blivit jättestor sista veckorna, det har blivit jobbigt att sitta upp för då trycker han mot mina revben, och när jag ligger ner sparkar han på urinblåsan typ så jag är kissig hela tiden. Jag har lite svårt att fatta hur han ska få plats i min mage 2 månader till, haha.
Nu har jag iallafall ätit mig en sen lunch med två stirrande tiggande katter, ikväll blir det ev. att följa med Alex och Calle på Lexus lansering av deras nya bilmodell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0