- Leveransbesked

Fått sms från DHL, Moses korgen har kommit och finns att hämta nere i byn! :D Ska bli så himla kul att se om den är lika fin i verkligheten som den varit på bilderna på hemsidan. - Tack till Alex moster Gunnel som sponsrat oss med den, och tack till Alex mamma Inger som sponsrar till ställningen till korgen som jag precis lagt beställning på :)
Hoppas bara paketet inte är för tungt att bära, tar 40 minuter att promenera tur och retur till paketutlämningen och min rygg är inte i bästa skick.. But I can do it! :)
Bild på korgen (utan ställningen under)

Kommentarer
Postat av: Frida A

Hej!

Vad roligt att du hittat till min blogg, och vilken fin korg!

Vi kommer med använda oss av en korg i början. Mammas släkt har en som hon precis klätt om, men jag får visst inte se den fören bebisen kommit. :-)

2012-03-19 @ 08:53:36
URL: http://www.thisisfrida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0