- Min katt lever farligt just nu

Den när man tar på sig jackan, och blir blöt över hela ryggen och inser att katten pissat i jackan.....godmorgon typ?
Det är Pepsie, vår svarta lilla hona som har kissat i den. Jag har ingen aning varför, hon har aldrig kissat någonannanstanns än på lådan tidigare. Däremot löper hon för andra gången i sitt liv just nu, så det kanske är något med hennes hormoner eller så som gör henne nervös? Jag har ingen aning, jackan är iallafall i tvättmaskinen nu och jag ska unna mig lite frukost :)
Gooodaste muslin är den med exotisk frukt, dock får man sitta och pilla ut alla äckliga russin och bananer först,haha


Kommentarer
Postat av: Linn - väntar på liten

Jaa man börjar räkna ner nu ;) Det har gått rätt fort tills nu tycker jag, det är som att dagarna blir längre och längre ju närmare man kommer.



Åh ni ska få en pojke, vi håller på att storkna av nyfikenhet. Vi har inte tagit reda på det för vi ville ha det som överaskning men nu börjar man bli rejält nyfiken om vem som bor där inne ;)



Sköt om dig!

2012-03-21 @ 12:45:53
URL: http://ohlssonsdotter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0