- Musik för själen

Vet inte vad det beror på, men senaste veckan när det har varit så soligt och fint så har min spotify gått varm på Jumper och Ted Gärdestad av någon anledning. Ingen aning varför, men var gång solen tittat fram har jag slängt upp balkongdörren och satt på Jumper och Ted på högsta volym.
Ted Gärdestad tar jag för givet att ni alla känner till vem han var, men Jumper är kanske lite mer "okända", de var i vilket fall ett band som var rätt kända i mitten av 90-talet. Gjorde bl.a låten Tapetklister, den måste ni iallafall minnas? :)
Det är något med solsken som lockar fram gamal svensk musik i mitt hjärta


Kommentarer
Postat av: FridaA

Visst är det härligt att våren äntligen är här!



Nä, det är faktiskt inte mycket sammandragningar alls. Mest jobbigt nu är bebisens rumpa som går emot revbenen så fort jag lutar mig fram. Vilket man gör rätt ofta på en dag har jag märkt. :-P

2012-03-25 @ 17:25:15
URL: http://www.thisisfrida.blogspot.com
Postat av: Magdalena

Minns du när halva Jumper kom och gratulerade dig på din 9-årsdag? Dina kompisar blev ganska förvånade! ;)

2012-03-26 @ 14:23:59
Postat av: thilde

Haha, jepp de minns jag

2012-03-26 @ 14:31:04
URL: http://thiilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0