- Sista ultraljudet

Vart på det sista ultraljudet idag för att se så bebis mår bra och växt som han ska. Hon uppskattade hans vikt till strax över 2 kg idag och att han nog kommer ha en födelsevikt på ca 3,5 kg. Rätt lagom tycker jag :)
Fick även se honom i 4D, sjukt häftigt! Man såg alla ansiktsdrag jättetydligt, och jag tyckte mig se att han fått Alex haka, en sån rumphaka, haha :) Blev dock inga bra bilder eftersom bebis låg med ena handen upp över ansiktet, men men, om ca 50 dagar får vi ju se honom live!
Öga, näsa, mun och hand i 4D <3

Kommentarer
Postat av: svart dagbok

Vill bara börja med att säga grattis till graviditeten, hoppas allt kommer att gå bra! :)



Sv: Nej, vikten säger inte alltid nåt. Jag har ett BMI som är inom ramen för normalviktig, men för att känna mig nöjd med mig själv skulle jag vilja gå ner något kilo (till den vikt jag hade i somras). Jag är 161cm och väger 61kg.

2012-03-19 @ 19:03:36
URL: http://svartdagbok.blogg.se/
Postat av: FridaA

Vad kul att höra, tack! Jag gör mitt bästa, men huvudsaken är att man bloggar för sig själv. Jag ser det som min dagbok, det är så häftigt att kunna gå tillbaka till ex. exakt samma dag förra året och kolla vad man gjorde då. :-)

2012-03-19 @ 22:42:20
URL: http://www.thisisfrida.blogspot.com
Postat av: Angelica - Mamma till Bruce

Tack så mycket! Mammalivet är helt underbart, går knappt att beskriva =) Men vi har ju en sån snäll bebis också, som knappt skriker alls =)

2012-03-20 @ 12:44:33
URL: http://thestoryofangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0