- Sjukhuset

Under hela dagen igår hade jag världens migrän som vägrade försvinna. Jag testade alvedon, jag testade att sova och jag drack massor, inget hjälpte. Jag såg dimmigt och hade allmänt svårt att fokusera blicken stundtals. Men jag bestämde mig ändå för att följa med Alex och fika med Patrick i stan på kvällen, för varje minut vi satt på Espresso house kände jag mer och mer av yrseln, kändes som om jag var stupfull!
Ni vet när man tagit en öl för mycket och man känner "Nu kommer det bara att gå utför".. Men jag bet ihop för jag ville inte förstöra den mysiga fikan för Alex och Patrick, dock såg dem efter ett tag att jag inte alls mådde bra och jag började kallsvettas och allt bara snurrade. Så japp, jag ringde min mamma som tyckte det var en bra idé att ringa till Kvinnokliniken och fråga om jag borde komma in. Och ja, det tyckte de att jag skulle göra eftersom jag hade symptom för havandeskapsförgiftning. Men tack och lov så visade urinprovet inga tecken på det, och bebisen mådde bra. Så efter lite andra tester kom läkaren fram till att jag nog bara har någon form av infektion på balansnerven, inget farligt alltså utan det försvinner av sig själv :) men jobbigt är det! Trodde det hade gått över när jag vaknade imorse, men under de timmar jag varit vaken har det kommit smygande tillbaka, så nu sitter jag här igen och känner mig full och yr..
Men Alex var så snäll mot mig igårkväll och tog hand om mig så himla bra, så han fick minsan frukost på sängen av mig imorse som belöning :)
Nu blev detta ett väldans långt inlägg, sorry för det.. Nu ska detta lilla fyllo hoppa in i duschen, för ikväll ska vi åka till Ystad och se melodifestivalen hos min bror och hans tjej. HEJA MOLLY!!!


En Alex på kk (före han blev yr och fick lägga sig..)

Frukost på sängen till en underbar man <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0