- Sol, vind och vatten

Nu har det gått några dagar sedan sist. Har varit för upptagen och för hostig för att blogga, så det får bli en liten update över de senaste dagarna nu istället :)
Bion i fredags var bra måste jag säga, såg ju Safe house. Bra skådespelare (även svenskarna Joel Kinnaman och Fares Fares var med i denna hollywood rulle) och den var ganska spännande.
I Lördags var det alldeles underbart väder, riktigt vårväder! Efter frukosten åkte jag och Alex in till Kungsparken och strosade runt och matade pippifåglar med det bröd som blev över efter frukosten, mysigt värre. Man blir på så mycket bättre humör av lite sol. När brödet var slut åkte vi ut till svågertorp och tvättade bilen, inte lika kul.. Blev mycket åka bil i Lördags, för efter biltvättning styrde vi hem mot Jennie i Påarp för en helkväll med mumsig mat, massa chips och melodifestivalen. En alldeles underbart trevlig dag med andra ord!
Men igår var flytet slut, då fick jag betala för att jag varit igång så mycket innan jag var hel frisk tyvärr. Så hela dagen igår gick åt till att ligga och kippa efter andan mellan alla hostattacker. Jag har ju rätt klena luftrör..
Men men, idag känns det bättre igen och solen skiner :)
Våren är med andra ord här, och mer kan man ju inte begära :)
Alex tvättar bil
Pippifåglar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0