- Thilde tycker till

Igår kväll var vi som sagt i Ystad för att se finalen av melodifestivalen hemma hos min bror och hans tjej, av de bidrag som var med tycker jag att det var helt OK att Loreen vann faktiskt. Men min favorit var självklart MOLLY! Fast jag tror om jag ska vara ärlig att vi har bättre chans i Eurovision med Loreens bidrag. Alex ringde såklart och röstade på Ranelid, bara för att han kunde liksom ;) Vi hade iallafall en väldans trevlig kväll hos Johanna och Sebastian och vi fick dessutom ett paket till bebisen; VÄRLDENS sötaste babymobil med djungeldjur! Så himla fin och köpt på fairtrade, den ska få placeras över skötbordet tänkte jag :)
En annan sak jag vill passa på att venilera mig lite om är årets big brother. Vad har hänt?! Enda sen första avsnittet denna säsongen har det varit fokus på mobbning och utfrysning. Jag kan tycka det är kul med intriger och skitsnack i huset till viss del, det är ju bra tv och man blir engagerad osv osv, men så som det är där inne nu, när alla gaddar ihop sig mot en person på det vis de har gjort mot Hannah W nu, det är inte enligt min mening okej alls! Inte ett dugg kul att sitta hemma i soffan och se hur två-tre personer står över en ensam person och skriker påhopp efter påhopp på ett hotfullt vis medan resten av deltagarna ser på och skrattar. Inte okej! Säga vad man vill om Hannah W i övrigt, men hon är 20 år gamal och ska inte behöva stå ut med sådan utstuderad mobbning, som det faktiskt är. Just sayin'!
- Nu ska denna gravida tjej äta frukost och försöka väcka Alex, idag ska vi till Helsingborg på äventyr med hans familj :)
En lite suddig bild på den fina babymobilen :) Tack Johanna o sebastian!

Kommentarer
Postat av: Elin Gabriella - Mamma till en prins ♥

Åh vilken söt :)



Svar: Nej, de vet inte varför han valde att komma ut i vecka 34 tyvärr.



Kram

2012-03-12 @ 09:52:02
URL: http://elingabriella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0