- 7 dagar över tiden

Idag är den sjunde dagen efter bf, och ännu har ingen bebis tittat ut. Jag vet att jag gnäller mycket om det, men det är så himla psykiskt påfrestande med all längtan efter honom så ni anar inte.
Först går man blint efter ett bf datum och räknar ner månad efter månad, och sen kommer det datumet äntligen och man ställer in sig på att få träffa sin lilla bebis, och så väljer han att magen är trevligare att bo i, haha.
Men jag ska inte hänga för mycket läpp, för jag vet att för varje dag jag går över tiden är jag iallafall en dag närmare att få träffa honom. <3
Förhoppningsvis sista magbilden

Kommentarer
Postat av: Amanda L

Han kommer säkert vara extra tjock och söt nu när han fått ligga i magen en vecka till ;)

2012-05-16 @ 11:51:35
Postat av: Alexsandra , mamma till en liten kille

Förstår dig fullt ut... De är aldrig roligt att vänta. Är tacksam att jag vara behövde vänta i två dagar. men snart så har ven du din bebis hos dig. Lycka till med förlossningen. Allt kommer gå jätte bra :)



Sv: tack för lyckohälsningen. Nu håller vi tummarna för er :)

2012-05-16 @ 17:25:32
URL: http://alexsandralotman.blogg.se/
Postat av: fia

gud så fin mage!!

2012-05-22 @ 14:00:52
URL: http://josefinefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0