- Hinnsvepning

Idag har jag varit på kvinnokliniken och blivit "hinnsvept". Inget härligt direkt, om jag tyckt jag haft onda sammandragningar innan så är det inget mot dem jag har nu. Känns som att någon vrider runt knivar i ryggen och magen på mig varje sammandragning och Alvedonen jag tryckt i mig hjälper inte mycket tyvärr.
Men men, om detta får förlossningen att komma igång inom en snar framtid är det lätt värt det, och om inte, så ska jag tillbaka till kvinnokliniken på onsdag igen för överburenhetskontroll, och då tänker jag bannemig ej lämna byggnaden förenn de ger mig tid för igångsättning!
Hoppas ni har haft en bra dag, 26 grader varmt har det varit i lilla Malmö idag :) Alltid något.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Får hoppas hinnsvepningen hjälper igång förlossningen :) Jag ska göra min hinnsvepning på fredag, och börjar bli lite nervös...

2012-05-22 @ 11:46:12
URL: http://sannaerikakarlsson.blogspot.com/
Postat av: Victoria - Foto och Vardagen

hoppas du får en underbar dag! :)

2012-05-22 @ 15:30:52
URL: http://mezei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0