- Update

Förlåt för bloggtystnaden senaste dagarna. Många har undrat om jag har fött eftersom att jag varit så oaktiv både på facebook och på bloggen, tyvärr har jag inte fött ännu..Lagom trött på graviditeten och känner mig ganska grinig och kinkig, känns som att jag aldrig kommer att föda typ. men men.
I söndags var jag och Alex i bokskogen och promenerade och fikade i det soliga vädret, och idag var jag hos barnmorskan och en tur på sjukhuset för att barnmorskan tyckte att bebisens hjärtslag var lite oregelbundna, men på sjukhuset konstaterade de att allt såg bra ut med bebis :) Men han får gärna trycka ut sig nu tycker jag! haha
Well well, håll nu tummarna för att bebisen kommer ut snart <3

Kommentarer
Postat av: G.O.S

åh no vet hur d känns gick över 11 hela dagar med lilltjejen.

men bebisen kommer när det känner sig redo, burkar vara då när man mår som bäst och så..



2012-05-14 @ 21:30:41
URL: http://gosxxtre.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0