- Vecka 40 (39+0)

Idag är det exakt 7 dagar kvar tills min son är beräknad att titta ut. För min del hade han gärna fått titta ut nu, vill träffa honom! Jag har dock en känsla av att han kommer att välja att titta ut nu på Lördag den 5:e, Alex tror den 18:e..Jag hoppas verkligen att jag har mer rätt än Alex, för att gå över tiden är inget jag är direkt sugen på med alla dessa förvärkar. haha, vi får väl se :)
Barnet:
Ditt barn är nu ca 50cm från topp till tå och är fullt utvecklat och kan nu lämna sin trygga tillvara i livmodern. Ge barnet all din kärlek och omvårdnad. Nästan allt fosterfett är borta och 15 procent av barnets kropp består av fett.
-Min tjocka mage idag :)


Kommentarer
Postat av: Spanienfrugan

Så nära nu!

Hoppas med att du slipper att gå över tiden.

2012-05-06 @ 22:41:52
URL: http://spanienfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0