- Benjamin levererar

Min mormor är på besök hos oss från värmland. Hon kom igår och ska vara här tills på måndag :)

Benjamin har förstått att man måste visa sig från sin bästa sida när gammelmormor är på besök.. Så han har verkligen levererat denna morgonen.
Med världens största leende bajsade han ner sin gammelmormor, sig själv och soffan. Det följde han upp med att kräka lite, bara för att han kunde liksom.. Haha

Nu sover ungen iallafall, jag och mormor ska äta frukost och sedan bege oss till Emporia! Man kan ju inte åka hit från Värmland och inte se emporia liksom. ;) och ikväll kommer Alex mamma hit på middag. Härlig fredag.


Kommentarer
Postat av: Sanna Mamma Till Skrutt och Charliebus

Haha härligt, vi har än så länge lyckats klarat oss ifrån å bli nedbajsade ;) men våran Norah bajsade ner sin mormor när hon var liten, hon hade dessutom vita jeans på sig å åkte till affären med senapsbajs på byxorna å som om det inte var illa nog så lyckades hon bajsa ner henne mellan hennes ben, haha! :)

åh roligt med emporia, detta omtalade mäktiga köpcentrum, hoppas även jag kommer kunna besöka den någon gång:)


Svar: hahaha, åh vad jag skrattar åt de med senapsbajset! klockrent!! haha :)
Thiilde

2012-11-16 @ 10:35:59
URL: http://Susannahlundberg.blogg.se
Postat av: Lisa

Hahaha ja, varför inte liksom? I morgon kanske han väljer att kissa ner henne istället om ni har tur.

2012-11-16 @ 17:00:11
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: renatas.blogg.se

Hahahaha men du, se det positiva - han BAJSAR! här hade inte iris gjort nummer två på två dagar (hon har börjat äta som en galning).

hihihi

Kram och hälsa alex att jag är inte så farlig egentligen. fast jag kan faktiskt taekwondo.

2012-11-16 @ 19:05:08
URL: http://renatas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0