- bloggfika

Skulle vara bloggfika på hansa i Malmö idag. Såg fram emot att träffa de mammor vars bloggar jag följer och tog tåget i god tid med Benjamin. De jag mest såg fram emot att träffa var Lisa och Renata, om man får säga så? Haha
Men Renata var tyvärr tvungen att ställa in fick jag veta via sorg-sms imorse. :(

Väl framme på espressohouse satte jag mig tillrätta med en sallad och kaffe och väntade spänt och nervös som en skolflicka första dagen på en ny skola..
Klockan blev 14, och det var fortfarande bara jag där! Haha, tillslut kom iallafall Lisa, tack o lov!
Men ingen annan dök konstigt nog upp? :/ inte ens hon som hade tagit initiativ till bloggfikan.. Kanske kom något emellan?
(Edit: Kommit fram nu att det satt 5 mammor med bebbar på understa våningen!! haha, jag och Lisa som läste slarvigt och missuppfattade var det var vi skulle vara.. Fail på oss!)

Well well, jag och Lisa hade iallafall en väldigt trevlig fika med våra bedårande små barn ;)

( tänk om inte Lisa heller hade kommit!! Då hade jag tagit tåget från rydsgård bara för en sallad i ensamhet i Malmö!!! Haha)

Nu är jag och Benjamin hemma igen och ska laga mat till grottpappan <3


Kommentarer
Postat av: Carolina

Vilken tur att ni blev två iaf.. :-)

Svar: absolut! :)
Thiilde

2012-11-21 @ 17:17:24
URL: http://Carolinas.webblogg.se
Postat av: elin

Hej fina! Vi satt fem bloggerskor på nedervåningen på Hansa och vi undrade just var ni hade tagit vägen. Jag är himla ledsen för att det blev ett missförstånd och vi hoppas att vi kan ses snart en annan gång! Kramkram

Svar: Men oj vad korkad jag känner mig nu som inte tänkte så långt! haha, vi letade bara där uppe.Absolut, vore jätte trevligt :)
Thiilde

2012-11-21 @ 17:29:01
URL: http://owlandthecity.blogg.se
Postat av: Lisa

Haha ja, bättre lycka nästa gång!

2012-11-22 @ 07:24:18
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: Mamma till William och Wilma

God kväll.Som det kan gå..Hade jag inte hämtat hem min son klockan 1400 så hade vi träffats..Viste inte att Espresso har en på andra våningen..vart liggen den då? så man vet till nästa gång om man kan komma? kram kram

Svar: hej :) Nä det var inte espressohoude vi skulle setts på överhuvudtaget, jag och lisa som misstolkade helt. haha. Nedersta restaurangvåningen skulle de va på :) Antagligen blir de ett nytt försök nästa onsdag. hoppas vi ses :)
Thiilde

2012-11-22 @ 16:36:51
URL: http://blondis81.blogg.se
Postat av: Pernilla

Så tråkigt att vi missade varandra! Hoppas det blir en ny chans snart :-)

Svar: verkligen! Jag är för virrig helt enkelt och läste helt fel plats haha. Men de kanske skulle bli igen nästa onsdag viskade en fågel :)
Thiilde

2012-11-22 @ 20:31:56
URL: http://www.storiesbyp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0