- I <3 Your Blog

Vilken kväll, först fick jag rosor av sambon och sen, som om det inte vore nog ego-boost idag så fick jag...
- En Blogg-utmärkelse av Renata ! 
Det värmde i mitt hjärta, för er som undrar vem denna Renata är, kan ni ju kika in på hennes blogg tycker jag. 
Jag har följt hennes blogg slaviskt sedan vi båda var gravida, och som om det inte vore nog så födde vi barn samma natt! Sen är vi ju bägge husmilfar också ;)
 
Nu ska jag ge denna fina utmärkelse vidare till mina 5 favoritbloggar
(utöver Renatas, som ni redan vet jag är big fan of)
 
Lisa - Lisas blogg är rolig. Det är fakta. Hon tänker lika knasigt som jag och har en lika gullig och knasig unge som jag.Underbara lilla Sienna som är lite äldre än Benjamin. Lisa skriver om sin vardag med sin dotter och sin sambo. 
 
Cizzi - Cizzi är galen. Vi bodde ihop några år när vi var trotsiga tonåringar. Nu har Cizzi, precis som jag själv vuxit upp och skaffat bebis. I hennes blogg får man följa hennes dotter Melissas utveckling, samt Cizzis träning och jakt på den perfekta kroppen. Mycket träning utlovas till de träningsintresserade!
 
Fredrik - Vissa av er känner säkert redan till hans blogg, Backmanland! Om jag är deppig eller uttråkad brukar jag klicka in mig på hans blogg. Alltid ett säkert kort om man är ute efter att få skratta tills man fullkomligen gråter!
I <3 Backmanland
 
Spiderchick - Hennes blogg är ett måste! Oavsett om du är gravid, har barn eller whatever. Hon är så himla kul. Ska läsas med en nypa salt, följ hennes vardag med hennes två barn och alla hennes knasiga tankar och idéer. Sa jag att hon var rolig? ;)
 
Fittsnack - Är en blogg som är relativt ny, den drivs bl.a av en gamal vän till mig som heter Sarah. Det är bloggen som saknar hämningar, allt finns. Pinsamheter, sex, big no no's , noveller osv , listan kan göras lång. ;)
 
Reglerna för utmärkelsen är
1. Tacka bloggaren som gett dig utmärkelsen och lägg ut länken till den som gav dig den
2. Ge utmärkelsen vidare till fem favoritbloggar och berätta det för dem med en kommentar
3. Kopiera post it-lappen och sätt den på din blogg
 
 
 

Kommentarer
Postat av: spiderchick

Tack snälla vad gullig du är :-) kram!

Svar: Tack själv för en awesome blogg! :)
Thiilde

2012-11-13 @ 20:34:45
URL: http://spiderchick.nu
Postat av: Cizzi

TAACK!! <3

2012-11-13 @ 21:02:40
URL: http://ciliija.blogg.se
Postat av: Lisa

Tackar tackar! :) men inte måste jag väl göra om eländet med post-it lappen nu?

Svar: Haha, nä de borde du slippa faktiskt. :P
Thiilde

2012-11-13 @ 21:55:48
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: Sanna Mamma Till Skrutt och Lillebror

Haha hur kan man inte älska din blogg, jösses!=)
den är helt underbar å jag är glad att jag hittade hit. försökte kommentera torulle inlägget men verkade inte funka för mig? så gör det här ist, men ja tänk så mycket man hinner med om dagarna som mammaledig, då få dagar min sambo är hemma ensam emd barnen ser det ut som en bomd slagit ned, alltså är han inte lika duktig på ledighet som jag :) eller så kanske han är lite dålig på prioritet?=)

Svar: Tack, jättekul att höra :)Jo men ellerhur! Att de ens har mage att klaga. Oftast när min sambo kommer hem från jobbet är här rent och fint och maten framdukad på bordet. Och ändå brukar han hitta något "jag borde hunnit fixa". Men de typ 3 ggr han varit hemma själv med Benjamin har det varit kaos när jag kommit hem och han svarar "Jag har inte hunnit plocka undan för jag har umgåtts med min son!" hahaha

(edit: nu går det att kommentera toarulle-inlägget, hade kommit åt knappen som gjorde att de ej gick, haha)
Thiilde

2012-11-14 @ 10:33:15
URL: http://Susannahlundberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0