- klimatsmart sambo?

Vad är det för spännande bild?, tänker ni.
Jo det ska jag berätta för er, det är vår parkeringsplats.
Där borde stå en Lexus.
Där står ingen Lexus.
Vår Lexus befinner sig cirka 500 meter härifrån.
På tågstationen.
Varför? Ja det undrar jag med.

Vi har bott här en vecka nu, Alex har gått med på att börja ta tåget till jobbet för att vår bensin räkning ska sluta hamna på 5000:-/månaden i fortsättningen.
Det tar 7 minuter att gå från oss till stationen.
Det tar 5 minuter att starta vår bil, köra till stationen och parkera den där.
Alex väljer att ta bilen dit,
Han är klimatsmart han! <3


Kommentarer
Postat av: Renata

Whooohooo er bensinräkning är min månadsinkomst!

Svar: vår bensinräkning är hela MIN månadsinkomst med, haha. Tur för mig och Benjamin att sambon drar in pengar åt oss ;)
Thiilde

2012-11-08 @ 12:41:43
URL: http://renatas.blogg.se
Postat av: Trixie

Haha. Han är makalös!

Svar: trodde det blev bättre med åren, som med ett gott vin.. ;) men icke då, han hittar nya sätt att förvåna en på gång på gång. haha, att man ens fortfarande blir förvånad! ;P
Thiilde

2012-11-08 @ 17:53:13
URL: http://triix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0