- Du, du och du är kära i mig

Såg ett klipp på youtube med komikern Petra Mede.. Hon är den svenska komiker som jag har allra mest svårt för. Räcker oftast att jag hör hennes röst, så får jag rysningar över hela kroppen.
Sen är hon ju allt annat än rolig också, men det är en annan femma.

I detta klippet iallafall så berättade hon om en fixidé hon har, nämligen att hon alltid får för sig att alla är kära i henne.
Kollegor, vänner, vänners pojkvänner osv. Jag skrattade och skrattade..Tills jag kom på, jag är likadan!

Eller var iallafall, när jag var yngre.
Kvittade vem, klasskompisar, killkompisar, snubben i kassan på Ica.. You name it!
I mitt huvud var ALLA kära i mig, de visste bara inte om det själva än ;) haha
Jag hade kunnat spinna vidare i evigheter på detta ämnet, men det hade ingen orkat läsa.
Så jag avslutar med att be vissa gamla killkompisar om ursäkt för mitt skumma beteende för i tiden när jag bestämde att ni var kära i mig mot er vilja, och eventuellt sköt bort er för att jag inte kände lika dant för er! Haha

Jag har aldrig påstått att jag är normal 
( Jag och Petra, en nyfunnen kärlek ;) )


Kommentarer
Postat av: Josephine

Hahahaha! Hur stort ego måste man ha för att få för sig att alla är kära i en? Inget fel på självförtroendet iaf ;P Det är najs =D

Svar: haha, ellerhur!! men sen leder de till att om nån av de man fått för sig är kär i en, och den sen faktiskt blir kär i en på riktigt, och man börjar dejta, då började jag istället tänka "men shit, han kanske är kär i mig nu bara för att jag trodde de, och så lurar han sig själv och bla bla bla bla och inte är kär på riktigt!" haha ;P
Thiilde

2012-11-12 @ 12:59:38
Postat av: Lisa

Jag var helt säker på att en kille på min high school var kär i mig. Tills jag träffade honom tre år senare och upptäckte att han var så gay man kunde vara. Snopet.

Svar: haha ja, rå mamma som tittar på medan ungen håller på att svälta.

Svar: Yey, jag är inte ensam! haha, ja men snacka om snopet. Fast han var nog bara halvgay och kär i dig ändå ;) han visste bara inte om de...
Thiilde

2012-11-12 @ 13:30:03
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: Trixie

Jag tycker hon är trög-rolig ;P

Svar: mjo lite kanske. men då finns de bättre svenska kvinnliga komiker :)
Thiilde

2012-11-12 @ 19:21:03
URL: http://triix.blogg.se
Postat av: Alex

Pinsam du e älskling :P

Svar: du kan va pinsam :P du är ju kär i mig ;)
Thiilde

2012-11-12 @ 19:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0