- Överpris vadå? Jag vann ju!

Jag får inte vara inne på Tradera längre, tradera-stopp från sambon. 
Varför det då? Jo, tydligen tar jag auktionerna där lite väl personligt.. 
Vinner jag en auktion blir jag helt lyrisk, typ som om jag har vunnit på lotto.. Förlorar jag blir jag sjukt förbannad.
Jag kan inte heller sluta buda om jag väl har börjat, kvittar vad det är. 
 
Såhär brukar det se ut:
Jag ser en auktion som kanske heter "Ny fräck body till pojkbebis. Nypris i butik 179:-"
Jag budar 10:- 
Någon budar 20:-
Jag maxbudar till 100:- och tänker "mouha, in your face"
Någon budar 115:-
Jag svär en massa och budar 150:-
Någon budar 151:-
Jag blir fullkomligt förbannad och tänker att någon bara gör detta för att jävlas, budar 170:-
Någon sitter i en annan stad vid en annan dator och skrattar åt mig
Jag vann auktionen... 170:- plus frakt 24:- = TOTALPRIS 194:- för en body som i butik kostade 179:- ...
Bodyn var inte ens särskilt fin.. Men jag vann...
 
Som sagt, jag är portad från tradera på obestämd tid.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha! Tradera är farligt!!

Jag håller tummarna för att din önskan slår in! Det hade varit underbart!:-)

2012-11-30 @ 10:20:20
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se
Postat av: Renata

Men thilde... Man ska bara buda när det är 1 min kvar!! Absolut inte innan :) säger en som också blir beroende lite till och från.

Svar: jo jag vet! men de förstör lite av "jakten" ju ;) jag skiter lite i de jag köper, det handlar om kampen mer ;) hahaha , jag behöver en hobby...
Thiilde

2012-11-30 @ 10:34:32
URL: http://renatas.blogg.se
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

Tradera är farliga grejer det.. ;)

sv. helt och hållet välförtjänat ;)

Svar: det är ju sååå lätt att trycka på "öka bud" knappen ;P haha
Thiilde

2012-11-30 @ 10:42:21
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Lisa

Hahahahaha

2012-11-30 @ 10:51:32
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0