- spindelägg i ögat

Jag har varit helt frisk i säkert 1 vecka..! Utan minsta lilla fel, har jag varit.
Ingen yrsel, inget eksem, inget magont, ingen huvudvärk.. inte ens när jag känt efter riktigt hårt har jag kunnat känna något fel, inte minsta lilla ont i en tå eller någonting! INGENTING!
Visste det var för bra för att vara sant..;)
Nu kom nämligen en Ögoninflamation som ett brev på posten!
Den som är förvånad räcker upp en hand..

Thilde vara frisk och utan krämpor? Njae, vad är det för något? Ingen match ju.
Fast det skulle inte förvåna mig om det är en spindel som lagt ägg i mitt öga istället..

I vilket fall som helst, idag är det bloggfika i Malmö. Alla mammor/gravida osv är välkomna, inget svullet öga ska stå ivägen för det! Benjamin måste ju träffa sina eventuella skolkompisar liksom ;)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha fy sjutton! Börjar det krypa spindlar ur ögat på dig under bloggträffen går jag hem.

Svar: jag som trodde du skulle hjälpa mig att samla ihop dem i en burk! :o haha
Thiilde

2012-11-21 @ 11:35:35
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: Lisa

Tack själv! Men nästa gång kan vi ju försöka hitta de andra. ;)

Svar: jo typ :P känner sig måttligt blåst nu som inte ens tänkte tanken på nedersta våningen, haha
Thiilde

2012-11-21 @ 18:13:40
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0