- ungar överallt

Vadå bara chilla hemma? Nej nej, varje dag ska jag ut och flänga haha.
Idag tog jag tåget till Lund och inledde med en fika tillsammans med fina Renata och Iris.
Iris är 15 minuter äldre än Benjamin och de boundade direkt med varandra! Höll varandra i handen och pratade hemligheter och delade leksaker, så söta!
Nu är vi hos Erika och har radat upp alla våra ungar på golvet. 7 veckor Eliott, 6 månader Benjamin och 2 år Olivia <3

Nu blir det vin och glass för två trötta mammor!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Naw, vilka sötnosar! Ni får helt enkelt köra lite matchmaking här, för de var ju urgulliga ihop. När Sienna har börjat sova igen- och jag känner att det är nära- så ska jag också bli lite socialare. Hatar att bara strosa omkring hemma.

2012-11-26 @ 16:54:57
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: Alex

Han brås på sin far, tjejtjusaren

2012-11-26 @ 20:56:57
Postat av: Jeanette

Så söta de är när de håller handen :)

2012-11-26 @ 21:13:56
URL: http://karinjeanettes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0