- weekend

Denna helgen har bjudit på mycket trevligheter.
Igår var Johanna och Sebastian här, vi gjorde världens godaste pizza på bla salami och mozzarella, en kulinarisk upplevelse som ranelid skulle sagt ;)

Idag var först Erika här med 2 åriga Olivia och 7 veckor gamla Eliott. Trevligt bortsett från att deras bil hade fått punktering när de skulle hem till Lund, samtidigt som jag och Alex skulle till Lund på allhelgona middag hos mina föräldrar med även Alex föräldrar (stort det där när ens familjer ska träffas, även om de träffats förut)
Så jag slängde ner Benjamin i vagnen, slet upp Olivia på höften och S P R A N G till pågatåget som skulle till Lund så att Erika och Eliott kunde åka med Alex i vår bil.
Hör och häpna, konduktören såg min kamp i backen med bebis i vagn och 2 åring på höft och HÖLL tåget så att vi hann med, TACK! :)

Middagen i Lund var god, kalkon, sötpotatis med marshmallows, rotfrukter, creamed corn, brusselkål, stuffing osv osv. Matkoma!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja han är faktiskt ganska stadig redan :)
Så fina bilder!

Kram

2012-11-04 @ 22:20:04
URL: http://Lisajadeholt.blogg.se
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

Vilken vardagshjälte i tågchafför! Låter som ni haft en riktigt mysig helg!

Svar: Ellerhur! det är såna saker som gör en varm :) hektiskt, men mysig helg
Thiilde

2012-11-05 @ 10:31:34
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Amanda

Vilka fina bilder!:-)

Svar: tack så mycket :)
Thiilde

2012-11-05 @ 11:34:37
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0