- blödande mammahjärta

Lille heffaklumpen ligger och sover, han har sovit i 2 dygn nu med undantagsvis några små korta vakna stunder för lite mat.
Febern ligger på runt 39,5 idag och han är så varm så varm. Mitt hjärta blöder av att se honom såhär. Jag är van vid att han är pigg och glad och leksugen hela tiden :(
Hade världens mardröm att han höll på att kvävas, och när jag skulle be Alex ringa 112 så fick jag inte fram ett enda ljud för jag hade sån panik. Kämpade och kämpade, men det kom inte en enda stavelse ur min mun. Vaknade minst sagt i panik efter den mardrömmen..


Kommentarer
Postat av: Trixie

Usch ja det förstår jag att det gör ont att se, man är ju helt hjälplös.. Får hoppas på en vändning snart för lilla klumpen :)

Svar: hoppas jag med, tack :)
Thiilde

2012-10-16 @ 20:50:30
URL: http://triix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0